Nasz zespół

Agata Rutkowska

OFFICE ADMINISTRATION TEAM LEADER

Agata Rutkowska ma ponad 10 lat doświadczenia w pracy jako asystentka w międzynarodowych korporacjach oraz jako kierownik zespołu administracyjnego w międzynarodowych kancelariach prawnych.

Agata posiada rozległą wiedzę na temat operacji wewnętrznych i efektywnych procesów administracyjnych, dzięki czemu potrafi skutecznie doradzać w zakresie znajdowania i optymalizacji istniejących w firmie procesów i rozwiązań, a także przewidzieć przyszłe potrzeby klientów.

Nadzorowała wdrażanie i rozwój procesów wewnętrznych związanych ze stylem funkcjonowania firmy, systemem zarządzania dokumentami i korespondencją, polityką fakturowania. Zarządzała zespołem wsparcia biznesowego, w tym przeprowadzała oceny wyników i wdrażała indywidualne plany rozwoju.

Dużą uwagę poświęca rozwojowi zachowań związanych z wymianą wiedzy w organizacji. Jej doskonałe umiejętności mentorskie i coachingowe pozwalają jej motywować i prowadzić zespół najwyższej klasy wsparcia administracyjnego.

SPECIALIZACJA:

Efektywne funkcjonowanie administracji
Tworzenie i wdrożenie house style firmy
Zarządzanie wiedzą